Одељење 6-3 је са својим одељенским старешином било у посети Музеју науке и технике. Вођење кроз музеј је било фантастично од стране младог кустоса који је веома лепо, интерактивно и прилагођено узрасту то извео. У другој половини посете деца су се више од 30 мин играла у Научној играоници у којој се налазе интерактивни екпонати кроз које на забаван начин могу да истражују различите научне принципе.
У уторак, 3.децембра 2024. године, ученици 6. разреда Основне школе "Васа Пелагић" посетили су Музеј науке и технике у Београду. Циљ посете био је да се ученици упознају са разним областима науке и технике кроз интерактивне изложбе и едукативне садржаје.
Ученици су имали прилику да виде и нешто више чују о експонатима из области физике, астрономије, електронике, као и историје технологије. Највеће одушевљење изазвале су интерактивне инсталације у "Научној играоници".
Посета музеју била је врло едукативна и инспиративна, јер је ученицима омогућила да уче на занимљив и ангажован начин, подстичући их да се више интересују за науку и технологију.
Администрација
Пројекат: Брзина раста пшенице
Ученици шестог разреда (6/1,6/3 и 6/5), радили су пројекат из предмета биологије и физике, на тему: Брзина раста пшенице.
Пројекат је трајао месец дана, и спада под активности наставног програма. Ученици су имали упутства како да, без обзира на сталну доступност и подршку наставника, ипак самостално дођу до одговора на питања која су их занимала, и то користећи се доступним образовним материјалима али и Интернетом.
Специфичан циљ овог пројектног задатка за шестаке био је да се ученици упознају са ницањем, растом и брзином раста пшенице, затим како да одреде бројну вредност брзине, која мерила и које јединице мере да користе, као и да увиде разлике до којих долази када су биљке изложене сунцу наспрам оних процеса ницања који се одигравају у хладу.
Најбољи радови, и то изабрани од стране ученичких гласова су радови следећих ученика:
Кристина Благојевић, проф.биологије
Љиљана Пајовић Јовановић, проф. физике
Пројекат из физике: Брзина раста пшенице су радили ученици 6/2 и 6/4, са истим условима и циљевима. Најбољи су радови следећих ученика: Божидар Лутовац 6/2 и Богдан Којић 6/4